čtvrtek 10. ledna 2013

Velké přeobrovské díky!!! :-)

Tak dneska dorazily už snad všechny zbylé dlouho očekávané pohledy/obálky :-) popravdě v Akhaltsikhe byly už 3./4.1, ale ke mě doputovaly dnes.

Pohledy i s prstýnkem, který jsem včera opožděně dostala k Vánocům od své gruzínské mamči :-)

Chci vám moc, moc, moc, moc poděkovat ani nevíte jakou jste mi všichni udělali radost!!!

... a holky humanitářky, tak hodně jsem se už dlouho nezasmála a nezavzpomínala, dýchá to Vámi - nj. Ponorka a humanitrání sklad pořád frčííí :)) By the way chválím Vaši kolektivní práci!! Tvůj pohled Barunko mě nevýslovně potěšil a druhý pohled ještě více než sto násobně zvýšil mé nadšení, nj. Markét K. je a vždycky byla hlavička ... naučila jsem se luštit tvé hieroglyfy Markét P. takže bla, bla, bla přečetla bych to :D ... dlouho jsem přemýšlela kdo se skrývá za bukvou K, kdo má tak nádherné písmo, vždyť ho přece znám a joo naše Krystaaaaaaal :-) ... Ivuško, srdíčka jsou dokonalá! ... Sáruš :-*, ať  se Ti vede v tom pro co se rozhodneš ;-)  ...Kubo, jasně že pamatuju ;-) ... ZZZZZZZmrzlíku :-) děkuju a těším se na reference o Tvým projektech, jak to vypadá? ... Klárko co teď vůbec tropíš? Doufám že se máš víc než moc dobře :)) Léňo, Maruško, Markét N. a všechny ostatní...doufám, že žádnou z Vás neopomínám (to by mě mrzelo) taky mi neuvěřitelně chybíte, ale nebojte všem hrdě ukazuju Naši fotku z promocí, kterou mi poslala Maruška J. :)) a povídám: "nejlepší holky jsou ..." (znáte ten song doufám).

...Andrejko, Milánku wow to je úplně 3D přání a obsahem jste se taky trefily na jedničku...opravdu mě čekala celá řada překvapení, radosti a sněhové radovánky si užívám teď dodatečně viz photo níže ;-)!! Který/á z Vás je sněhulák a který pán/í co připravuje rybník na bruslení...nebo se Andrejka skrývá doma v teple a připravuje Štědrovečerní večeři? :)) Můj návrat se blíží v květnu jsem doma jak na koni ;-) mooc se na Vás těším, posílám pusu!!

... rodinko - nádherný pohled i s básničkou :)) děkuju ... hezky!

... samo děkuju všem také za emaily, FB zprávy, přání, všecko (s Váma už sem mluvila i před tím, ale díků není nikdy dost => taky jedna z věcí, co se tady učím :)) )!!!

Mandloba (děkuji) Vám všem!!

Crazy photo pro mé crazy humanitářky :))


Tak to je Akhaltsikhe z vrcholku hory ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat